عوارض پروتز گونه
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز گونه در اصفهان

دلایل زیادی دارد و به همین دلیل راهکارهایی در خصوص پروتز گونه نیز ایجاد شد. اگر فردی پوست پر از چین و چروک دارد یا صورت بسیار لاغری دارد، مناسب ترین راه حل برای چنین فردی، گذاشتن پروتز گونه پس از تزریق چربی است.

اگر قصد برجسته سازی گونه های خود را دارید، بهتر است پروتزها را با ژل جایگزین کنید، زیرا عوارض قرار دادن این پروتزهای گونه بسیار کم است و برای بدن فرد خطرناک نیست و می توان چندین سال بدون استفاده از آن ها استفاده کرد. داشتن هر گونه عوارض جانبی باقی می مانند مدت زمان لازم برای جراحی گونه حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه است که با هر دو روش یعنی بی حسی کامل یا بی حسی موضعی قابل انجام است. برشی که برای جراحی گونه داده می شود نیز از داخل دهان است. پروتز گونه در سه نوع موجود است:

گونه: نوع اول پروتزهای گونه هستند و مستقیماً در استخوان گونه قرار می گیرند که باعث بیرون زدگی گونه می شود.
نوع دوم پروتزهای زیر گونه هستند، پروتزهای زیر گونه گونه را پرتر نشان می دهند و همچنین لاغری و چین و چروک های پوست را برطرف می کنند.
و دسته سوم پروتزهای ترکیبی است که منجر به بهبود استخوان گونه و گونه می شود.
پروتز گونه و چانه
پروتز گونه یکی از علومی است که امروزه مورد توجه بسیاری از زنان جوان و برخی از مردان قرار گرفته است. برجسته كردن گونه ها به طور كلي زيبايي خاصي به همه افراد مي دهد اما اين روش براي افرادي كه صورت استخواني دارند بسيار مناسب است.

در بیمارانی که گونه های فرورفته دارند می توان پروتز سیلیکونی را در ناحیه گونه با برش داخلی دهان قرار داد که با بی حسی موضعی انجام می شود و گونه را برجسته می کند و در بیمارانی که چانه کوتاه یا فرورفته دارند. استفاده از پروتز در ناحیه چانه با برش داخل دهان امکان پذیر است.

پروتز گونه و چانه


گاهی در افرادی که دارای ناهنجاری های صورت و فرورفتگی در ناحیه گونه یا چانه عقب یا کوتاه هستند، استفاده از پروتز ضروری است. جنس این پروتزها معمولاً سیلیکون نرم است، اما گاهی اوقات پوششی از PTFE به سیلیکون اضافه می شود که باعث استحکام بیشتر آن شده و احتمال جابجایی این پروتزها را کاهش می دهد.

پروتز گونه کاشت مالار
پروتزهای گونه به طور کلی به 3 نوع تقسیم می شوند

اولین نوع پروتز گونه را می پوشاند.
نوع دوم پروتزهای زیر ماتری هستند که حفره زیر گونه را می پوشانند.
نوع سوم پروتزهای ترکیبی هستند که ترکیبی از 2 پروتز فوق هستند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت  دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: